Статистика |
Онлайн всего: 2 Гостей: 2 Пользователей: 0 |
|
Мой сайт |
|
ՆՈՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ (ՀԱՅԵՐԵՆ) / НОВОСТИ (НА АРМЯНСКОМ)
| 17.01.2011, 13:22 |
Tert.am.
18-1-2011- Թունիսի իրադարձությունները Հայաստանում նոր ուժով են բորբոքել
հեղափոխության մասին խոսակցությունները: Երբ որեւէ երկրում այդօրինակ
իրադարձություններից հետո Հայաստանում անխուսափելիորեն ակտիվանում են
հեղափոխության մասին քննարկումները, դրանով հերթական անգամ ակնհայտ է
դառնում, թե որքան մեծ է հեղափոխության պահանջարկը երկրում:
Զարմանալի կլիներ իհարկե, եթե այն մեծ չլիներ: Եթե մի երկրում գոյություն
ունի իրավական, տնտեսական, սոցիալական, քաղաքական ահռելի անհավասարություն,
եթե մարդկանց մի խումբ տնoրինում է իշխանության եւ նյութական բարիքների
ահռելի մեծամասնությանը, մյուս խմբին թողնելով ընդամենը յոլա գնալու
բաժինը, ապա այդ երկրում հեղափոխության պահանջարկը օբյեկտիվ իրականություն
է:
Բայց հարցն այստեղ այն է, թե ինչպիսին են հեղափոխության վերաբերյալ
պատկերացումները: Ոչ որպես զուտ ֆիզիկական գործողություն, այլ որպես սկիզբ,
ընթացք եւ տրամաբանական ավարտ ունեցող մի գործընթաց: Այդ առումով, պետք է
թերեւս նկատել, որ Հայաստանում կան լուրջ խնդիրներ: Այսինքն,
պատկերացումները շատ տարբեր են, հատկապես գործընթացի վերջնական արդյունքի
մասով: Հայաստանում չկա հանրային ձեւավորված գերակա պատկերացում, թե
հեղափոխությունից հետո կամ հեղափոխության արդյունքում ինչպիսի երկիր,
ինչպիսի համակարգ է պետք կառուցել: Մեծամասնությունը առկա իրավիճակից դժգոհ
են, բայց մարդկանց մի զգալի մասը դեռեւս ապրում է խորհրդային
մտածողությամբ եւ հոգեբանությամբ, մյուս մասը ապրում է ներկայում իշխող
նույն էթնոքրեական մտածողությամբ եւ հոգեբանությամբ` պարզապես բողոքում է,
որ իշխանական լծակներն իրենը չեն: Հանրության մեկ այլ մաս ընդհանրապես
գտնվում է միջնադարյան մտածողության ու հոգեբանության տիրույթում:
Միգուցե դա նաեւ միանգամայն բնական է Հայաստանի կարգի երկրների համար:
Օրինակ, Վրաստանում տեղի ունեցավ վարդերի հեղափոխություն, որի արդյունքում
իշխանության եկավ Սահակաշվիլին եւ սկսեց զգալիորեն փոխել երկիրը: Երեւի թե
միարժեք է, որ մտածողության եւ հոգեբանության առումով Վրաստանի
բնակչությունն էլ զուրկ էր գերակա միասնական արժեհամակարգից: Բայց էլիտան
կատարեց զգալի դեր: Հեղափոխության պահանջարկը ծառայեց որպես միջոց երկրում
արդիական մտածողության եւ համակեցության մրցունակ կանոնների ձեւավորման
գործընթաց սկսելու համար: Եվ հենց էլիտայի շնորհիվ այդ գործընթացը շարժվում
է նկատելի հաջողություններով:
Կա արդյոք Հայաստանում այդ էլիտան: Ավելի ճիշտ, ձեւավորվա՞ծ է արդյոք այդ
էլիտան: Որովհետեւ անմիտ կլինի մտածել, թե Հայաստանում չկա արդիական
մտածողության կրող հանրային շերտ կամ խումբ: Հարցն այն է, թե արդյոք այդ
խմբերն ամբողջացած են որպես գործող, կենսունակ օրգանիզմ: Ընդ որում, խոսքը
զուտ ֆիզիկական ամբողջության մասին չէ, երբ բոլորը կմեկտեղվեն նույն
տարածքում կամ ձեւաչափում: Խոսքը համակարգված, հստակեցված եւ համաձայնեցված
ընդհանուր նպատակով շոշափելի գործունեության մասին է: Այդ հարցի պատասխանն
առայժմ թերեւս բացասական է: Հայաստանում արդիական մտածողության կրողները
տարիներ շարունակ ցրված են քաղաքական եւ քաղաքացիական տարբեր բեւեռներում:
Այդ մարդկանց եւ խմբերի միջեւ օրգանական կապի հաստատումը Հայաստանում
թերեւս հավասարազոր կլինի հեղափոխության:
ՀԱԿՈԲ ԲԱԴԱԼՅԱՆ
Panorama.am.
17-1-2011- Չորս տարի առաջ Ստամբուլում սպանված պոլսահայ ականավոր գործիչ
Հրանտ Դինքի մահվան հերթական տարելիցը նշվել է Գերմանիայի Քյոլն քաղաքում:
Հիշատակի ու ոգեկոչման արարողությանը, ըստ «Ermenihaber.am» լրատվական
կայքի, ներկա են գտնվել բազմաթիվ մարդիկ, այդ թվում նաև` գերմանահայոց թեմի
առաջնորդ Գարեգին արքեպիսկոպոս Բեկչյանը:
Հայ-գերմանական ասոցացիայի և թուրք-գերմանական մշակութային ֆորումի
կազմակերպած միջոցառման ժամանակ հեղինակ Թուբա Չենդերի կողմից ընթերցվել են
հատվածներ Հրանտի մասին գրած իր գրքից: Բոլոր ելույթներում վերահաստատվել է
Դինքի ընտանիքին ամեն կերպ աջակցելու հաստատակամությունը:
Շարունակել...
|
Категория: Мои файлы | Добавил: esthaylraber
|
Просмотров: 334 | Загрузок: 0
| Рейтинг: 0.0/0 |
|
|